امور مساجد شهرستان گلوگاه

امور مساجد شهرستان گلوگاه

در این وبلاگ فعالیتهای فرهنگی و مذهبی امور مساجد شهرستان گلوگاه گنجانده شده است
امور مساجد شهرستان گلوگاه

امور مساجد شهرستان گلوگاه

در این وبلاگ فعالیتهای فرهنگی و مذهبی امور مساجد شهرستان گلوگاه گنجانده شده است

برگزاری مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) در گلوگاه

مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) در مسجد خاتم الاوصیاء گلوگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه ،  حجت الاسلام حسینعلی فعالی رییس این اداره روز شنبه 20 دی ماه 93 ضمن تبریک به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) ، از برگزاری مراسم جشنی به این مناسبت در مسجد خاتم الاوصیاء خبر داد.

وی افزود: در این مراسم که با حضور عاشقان پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد ، حجت الاسلام رضوانی در خصوص این دو شخصیت بزرگ مطالبی بیان کرد و در ادامه یکی از مداحان به مدح و مولودی خوانی پرداخت.

تبلیغات محیطی به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع) در گلوگاه

مسئول امور مساجد شهرستان گلوگاه از نصب بنر تبلیغاتی به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع) در مسجد جامع این شهر خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه ،  محمدعلی میرزایی مسئول امور مساجد این اداره روز  سه شنبه 9 دی ماه 93 ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت جانسوز یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام حسن عسکری (ع) ، از نصب بنر تبلیغاتی به این مناسبت در مسجد جامع گلوگاه خبر داد.

وی افزود: امام عسکری (ع) با وجود فشارها و مراقبت‌های بی‌وقفه حکومت عباسى، یک سلسله فعالیت‌های سیاسی ، اجتماعی و علمی در جهت حفظ اسلام و مبارزه با افکار ضد اسلامی انجام داد که از جمله آنها می‌توان به « الف: تلاش علمی در دفاع از آیین اسلام و رد شبهات مخالفان، و تبیین اندیشه اسلامى ، ب: فعالیت‌های سرّی سیاسى، با وجود تمام نظارت‌‌ها و مراقبت‌های حکومت عباسى ، ج: حمایت و پشتیبانی مالی از شیعیان، ‌بویژه یاران خاص خود و نیز تربیت علویان ، د: تقویت و توجیه سیاسی رجال و عناصر مهم شیعه در برابر مشکلات ، ه: آماده‌سازی شیعیان برای دوران غیبت فرزند خود، امام دوازدهم » ، اشاره کرد.

تبلیغات محیطی به مناسبت حماسه نهم دی ماه در گلوگاه

مسئول امور مساجد شهرستان گلوگاه از نصب بنر تبلیغاتی به مناسبت حماسه تاریخی نهم دی ماه در مسجد جامع این شهر خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه ،  محمدعلی میرزایی مسئول امور مساجد این اداره  روز  سه شنبه 9 دی ماه 93 با گرامیداشت  حماسه بزرگ 9 دی ، از نصب بنر تبلیغاتی به این مناسبت در مسجد جامع گلوگاه خبر داد.

وی افزود: کسانی که در فتنه سال 88 عکس امام (ره) را پاره کردند و در روز عاشورا به مقدسات و امام حسین (ع) توهین کردند ، با حضور تاریخی ملت بیدار  کشورمان در روز 9 دی مواجه شدند و این سیل خروشان مردم موجب خنثی شدن توطئه و فتنه دشمنان اسلام شد.

برگزاری مراسم یادواره شهدا در گلوگاه

به همت هیئت مذهبی محبین اهل بیت (ع) ، مراسم یادواره شهدای پایگاه شهید صدوقی در مسجد خاتم الاوصیاء گلوگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه ،  سعید اسدپور کارشناس فرهنگی این اداره روز چهارشنبه 3 دی ماه 93 از برگزاری یادواره شهدای پایگاه شهید صدوقی و گرامیداشت 8 شهید گمنام بهشت رضای گلوگاه در مسجد خاتم الاوصیاء این شهر خبر داد.

 وی افزود: این مراسم معنوی با همکاری هیئت مذهبی محبین اهل بیت (ع) به عنوان کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد یادواره شهدای این پایگاه در شب شهادت امام رضا (ع) و ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و با حضور عاشقان اهل بیت (ع) و شهدا برگزار شد.

اسدپور در پایان خاطرنشان کرد: مراسم یادواره شهدا با سخنرانی دکتر سلیلی پیرامون رشادت های شهدا ، حوادث منطقه و حماسه 9 دی و با مداحی محمد قدسی انجام شد.

برگزاری مراسم زیارت پیامبر اکرم (ص) از بعید در گلوگاه

به همت اداره تبلیغات اسلامی ، مراسم زیارت پیامبر (ص) از بعید در مسجد خاتم الاوصیاء گلوگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه ،  سعید اسدپور کارشناس فرهنگی این اداره روز چهار شنبه 3 دی ماه 93 ، گفت: مراسم زیارت پیامبر اکرم (ص) از بعید ، شب رحلت جانگداز نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و سبط اکبرش امام حسن (ع) در مسجد خاتم الاوصیاء گلوگاه برگزار شد.

وی در ادامه افزود: این مراسم همزمان در مسجد محوری محمدی ، مسجد جامع روستای لمراسک توسط حجت الاسلام سیدعلی نبوی روحانی مستقر این روستا و در 20 مسجد شهرستان گلوگاه برگزار شد.

اسدپور در پایان خاطر نشان کرد : این مراسمات به همت اداره تبلیغات اسلامی و با همکاری هیئات مذهبی و روحانیون و مبلغین اعزامی انجام شد.