امور مساجد شهرستان گلوگاه

امور مساجد شهرستان گلوگاه

در این وبلاگ فعالیتهای فرهنگی و مذهبی امور مساجد شهرستان گلوگاه گنجانده شده است
امور مساجد شهرستان گلوگاه

امور مساجد شهرستان گلوگاه

در این وبلاگ فعالیتهای فرهنگی و مذهبی امور مساجد شهرستان گلوگاه گنجانده شده است

برگزاری مراسم جزء خوانی در مسجد جامع گلوگاه

به مناسبت ماه مبارک رمضان مراسم جزء خوانی قرآن کریم در مسجد جامع شهر گلوگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه ،  حجت الاسلام حسینعلی فعالی رییس این اداره روز یک شنبه 31 خرداد 94 از برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان در مسجد جامع شهر گلوگاه خبر داد.

وی افزود: این مراسم هر روز بعد از نماز ظهر و عصر با حضور حجت الاسلام علی اکبر حاجی پور امام جماعت مسجد جامع و مردم روزه دار انجام می شود.


برگزاری مراسم جزء خوانی در مسجد جامع روستای لمراسک گلوگاه

به مناسبت ماه مبارک رمضان مراسم جزء خوانی قرآن کریم در مسجد جامع روستای لمراسک گلوگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه ،  حجت الاسلام حسینعلی فعالی رییس این اداره روز یک شنبه 31 خرداد 94 از برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان در مسجد جامع روستای لمراسک گلوگاه خبر داد.

وی افزود: این مراسم هر روز بعد از نماز ظهر و عصر با حضور حجت الاسلام سید علی نبوی روحانی مستقر و امام جماعت مسجد جامع و مردم روزه دار روستای لمراسک انجام می شود.


خلاصه خطبه های نماز جمعه شهرستان گلوگاه

نماز عبادی سیاسی جمعه گلوگاه به امامت حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه ، حجت الاسلام میراحمدی در خطبه اول نماز جمعه 29خرداد 94 ، ضمن دعوت از مردم به رعایت تقوا و تبریک فرا رسیدن ماه رمضان ، گفت: هدف اصلی ماه رمضان رسیدن انسانها به تقوا است ، انسان نمی میرد تا به تقوا برسد.

وی افزود: دو نکته در ماه رمضان حائز اهمیت است: نیت و عمل . نیت ، اساس و روح عمل است ولذا اگر نیت نباشد عمل بی فایده است زیرا آنرا با نیت می سنجند.

حجت الاسلام میراحمدی تصریح کرد: اگر انسان در انجام امور خیر نیت خالصانه داشته باشد ولی توان عمل آن را نداشته باشد ، خداوند از او قبول می کند ، به همین خاطر است که می گویند خداوند اکرم الاکرمین است.

خطیب جمعه گلوگاه در خطبه دوم ضمن برشمردن مناسبت های هفته ، سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) را گرامی داشت.

وی در ادامه به مناسبت های دیگر از جمله شهادت دکتر چمران و انفجار در حرم امام رضا (ع) اشاره و در خصوص  گفتگوهای هسته ای مطالبی بیان کرد.

سید ابراهیم میراحمدی در پایان با اشاره به تحولات منطقه بویژه یمن و تجاوزگری های عربستان با حمایت های آمریکا ، اظهار داشت: یکی از اصول مسلم سیاست خارجی عربستان این است که بدون اجازه آمریکا قدم از قدم بر نمی دارد. هر کس در دشمنی آمریکا تردید کند باید در ایمان خودش تردید کند.


خلاصه خطبه های نماز جمعه شهرستان گلوگاه

نماز عبادی سیاسی جمعه گلوگاه به امامت حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه ، حجت الاسلام میراحمدی در خطبه اول نماز جمعه 22 خرداد 94 ، ضمن دعوت از مردم به رعایت تقوای الهی و تبریک پیشاپیش ماه مبارک رمضان ، مطالب خطبه اول را به این موضوع اختصاص داد.

حجت الاسلام میراحمدی اظهار داشت: ماه رمضان ماه رحمت و مغفرت و بهار مؤمنین است ، ماه تربیت روح و زمانی است برای تمرین معنویت و تقویت اراده ، اگر انسان اراده نداشته باشد مرتکب گناه می شود.

حجت الاسلام میراحمدی در خصوص ویژگی های این ماه گفت: ماه رمضان دو ویژگی مهم دارد یکی نزول قرآن کتاب آسمانی است و دیگری غل و زنجیر شدن شیطان.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا با اینکه شیطان در ماه رمضان در زنجیر است اما بعضی وقت ها گناه انجام می شود ، ابراز داشت: بعضی ها تمام وجود و دلشان به ماه رمضان نیست ، نمی دانند کی ماه رمضان آمد و کی رفت. کسی که در ماه رمضان ناهار می خورد چه می فهمد که ماه رمضان و ترک گناه چیست ، نه تنها ماه رمضان روزه نمی گیرد بلکه روزه داران را مسخره می کند.

خطیب جمعه گلوگاه در خطبه دوم ضمن برشمردن مناسبت های هفته ، به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: باید مراقب باشید و امام را تحریف نکنید چرا که بعضی ها از امام سوء استفاده می کنند بنابر این ما باید خط امام شناسی را راه بیندازیم .

وی افزود: اصولی که امام (ره) در مسائل خارجی داشت باید بازخوانی شود تا برای مردم عادی شود که از جمله این اصول می توان به «عدم تسلط بیگانگان بر کشور ، ظلم نکردن و زیر بار ظلم نرفتن ، اصل نه شرقی و نه غربی ، حفظ تمامیت عرضی ، دفاع از وحدت مسلمین ، صدور ارزش های انقلاب به همه کشورها و اصل دفاع از مظلوم» اشاره کرد.


برگزاری جلسه اعزام مبلغ به مناسبت ماه رمضان در دفتر امام جمعه گلوگاه

جلسه رییس اداره تبلیغات اسلامی با امام جمعه گلوگاه در خصوص اعزام مبلغ در ماه مبارک رمضان در دفتر امام جمعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه ،  محمدعلی میرزایی مسئول روابط عمومی این اداره روز چهارشنبه 20 خرداد 94 از جلسه حجت الاسلام فعالی رییس این اداره با حجت الاسلام میراحمدی امام جمعه گلوگاه خبر داد.

وی افزود: در این جلسه که در دفتر امام جمعه برگزار شد ، در خصوص اعزام مبلغین و مبلغات به مساجد و تکایا و مناطق محروم شهرستان گلوگاه در ماه مبارک رمضان و برنامه های این ماه بحث و تبادل نظر شد.