امور مساجد شهرستان گلوگاه

امور مساجد شهرستان گلوگاه

در این وبلاگ فعالیتهای فرهنگی و مذهبی امور مساجد شهرستان گلوگاه گنجانده شده است
امور مساجد شهرستان گلوگاه

امور مساجد شهرستان گلوگاه

در این وبلاگ فعالیتهای فرهنگی و مذهبی امور مساجد شهرستان گلوگاه گنجانده شده است

برگزاری مراسم معارفه روحانی مستقر جدید در تیرتاش گلوگاه

مراسم معارفه روحانی مستقر جدید روستای تیرتاش با حضور رییس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه در مسجد امام حسین (ع) روستای تیرتاش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه ،  حجت الاسلام حسینعلی فعالی رییس این اداره روز سه شنبه 21 بهمن ماه 93 ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ، از مراسم معارفه روحانی مستقر جدید روستای تیرتاش در مسجد امام حسین (ع) این روستا خبر داد.

وی افزود: در این مراسم حجت الاسلام محمد جعفر خادمی بعنوان روحانی مسجد امام حسین (ع) و روحانی مستقر جدید تیرتاش معرفی شد.

برگزاری همایش اقشار تأثیرگذار با موضوع سبک زندگی اسلامی در گلوگاه

به همت اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه ، همایش اقشار تأثیرگذار جامعه با موضوع سبک زندگی اسلامی در مسجد محمدی این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه ، همایش اقشار تأثیرگذار جامعه با حضور حجت الاسلام فعالی رییس این اداره و اقشار مختلف مردم گلوگاه ، شب یک شنبه 19 بهمن ماه 93 در مسجد محوری محمدی این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام فعالی در این همایش ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر ، در خصوص سبک زندگی اسلامی و نقش انقلاب اسلامی در ترویج آن مطالبی را بیان کرد.

قابل ذکر است ، در این همایش تعدادی از قاریان به تلاوت قرآن کریم پرداختند.

برگزاری مراسم کرسی تلاوت در مسجد امام حسین (ع) تیرتاش گلوگاه

مراسم کرسی تلاوت قرآن با حضور رییس اداره تبلیغات اسلامی در مسجد امام حسین (ع) روستای تیرتاش گلوگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه ،  حجت الاسلام حسینعلی فعالی رییس این اداره روز دوشنبه 20 بهمن ماه 93 از برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم در مسجد امام حسین (ع) روستای تیرتاش خبر داد.

وی افزود: در این مراسم که با حضور جمعی از دوست داران قرآن کریم انجام شد ، تعدادی از قاریان شهرستانی به تلاوت این کتاب آسمانی پرداختند.

حجت الاسلام فعالی خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی هایی که برای دهه فجر امسال در زمینه برگزاری مراسمات محفل انس با قرآن و کرسی تلاوت انجام داده ایم ، خوشبختانه این برنامه ها اجرا شده که از جمله آنها می توان به محفل انس با قرآن در مسجد جامع روستای خورشیدکلا و کرسی تلاوت در مسجد محوری محمدی اشاره کرد.

دیدار مسئولین شهرستان گلوگاه با مردم به مناسبت دهه مبارک فجر

به مناسبت دهه مبارک فجر رییس اداره تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولین شهرستان گلوگاه در مسجد جامع این شهر با مردم دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه ،  حجت الاسلام حسینعلی فعالی رییس این اداره روز یک شنبه 19 بهمن ماه 93 ضمن تبریک سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، از دیدار مسئولین شهرستان گلوگاه با مردم خبر داد.

وی افزود: در این دیدار که در مسجد جامع شهر گلوگاه انجام شد ، مسئولین به بررسی و حل مشکلات مردم پرداختند.

برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم در مسجد محوری محمدی گلوگاه

به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه ، کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور رییس این اداره در مسجد محوری محمدی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه ، حسین پوریانی کارشناس قرآنی این اداره روز پنج شنبه 16 بهمن ماه 93 از برگزاری کرسی تلاوت قرآن با حضور حجت الاسلام فعالی رییس این اداره در مسجد محوری محمدی گلوگاه خبر داد.

وی افزود: در این مراسم که با حضور علاقه مندان به قرآن برگزار شد ، حجت الاسلام فعالی مطالبی را در زمینه اهمیت برگزاری چنین مراسماتی برای جذب دیگران به این کتاب آسمانی ، بیان کرد و در ادامه این مراسم قاریان شهرستانی از جمله ، علی عظیمی ، سجاد عظیمی ، عرفانی و محمدی به تلاوت آیات نورانی کلام الله مجید پرداختند.

یادآور می شود ، این مراسم به همت اداره تبلیغات اسلامی و با همکاری اداره ورزش و جوانان ، شهرداری ، مجمع قاریان شهرستان و هیئت امناء مسجد محمدی برگزار شد.