امور مساجد شهرستان گلوگاه

امور مساجد شهرستان گلوگاه

در این وبلاگ فعالیتهای فرهنگی و مذهبی امور مساجد شهرستان گلوگاه گنجانده شده است
امور مساجد شهرستان گلوگاه

امور مساجد شهرستان گلوگاه

در این وبلاگ فعالیتهای فرهنگی و مذهبی امور مساجد شهرستان گلوگاه گنجانده شده است

حضور رییس تبلیغات اسلامی گلوگاه در مراسم کلنگ زنی مسجد جامع روستای نظام محله

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه در مراسم کلنگ زنی مسجد جامع روستای نظام محله حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه ،  حجت الاسلام فعالی رییس این اداره روز شنبه 31 مرداد ماه 94 در مراسم کلنگ زنی مسجد جامع روستای نظام محله حضور یافت.

در این مراسم حجت الاسلام میراحمدی امام جمعه ، محمدرضا تباکی معاون فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستانی نیز حضور داشتند .

خلاصه خطبه های نماز جمعه شهرستان گلوگاه

نماز عبادی سیاسی جمعه گلوگاه به امامت حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه ، حجت الاسلام میراحمدی در خطبه نماز جمعه 30 مرداد 94 ، ضمن دعوت از مردم به رعایت تقوای الهی و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجائی و باهنر ، گفت: هفته دولت به کار، اداره ، قلم و کاغذ نیست و باید از سیره شهید رجایی پیروی کرد ، شهید رجایی نمازجمعه‌اش ترک نمیشد متاسفانه برخی رؤسا و مسولین ادارات در نماز جمعه شرکت نمی‌کنند ، الان که گفتیم ببینید هفته آینده تمام رؤسا حاضر می‌شوند ما که نمی‌خواهیم نمایش بدهیم ، رؤسای ادارت بدانند نمازجمعه محل تهذیب و تذکر است ، متاسفانه برخی از روسای ادارات قبل از دوران ریاست در نماز جمعه و جماعات شرکت می‌کنند ولی بعد از ریاست در نمازجمعه حاضر نمی‌شوند.

وی در خصوص مسأله هسته ای اظهار داشت: دشمن ذوق زده و شتابان توافق هسته ای را دنبال می کند و این ذوق زدگی طرح پنهانی دشمن است. تغییر نظام ایران از اهداف رسیدن به توافق هسته ای است.

امام جمعه گلوگاه گفت: دشمن به دنبال نفوذ در ایران است متاسفانه ما اختلاف زیادی داریم اگر رهبریت نبود اختلاف در کشور زیاد بود من به همه گروه‌ها و تمام کسانی‌که دل به این انقلاب بستند توصیه می‌کنم باید با محوریت ولایت حرکت کنند ، اختلاف سلیقه اشکالی ندارد بلکه همین اختلاف سلیقه ها باعث رشد می‌شود.

میراحمدی تصریح کرد: دشمن در نظر دارد غرب گرایان درون کشور و آنهایی که قلبشان با شنیدن نام دوستی با آمریکا می‌تپد را تقویت کند ما باید برای بستن این مسیرها تلاش کنیم و بدانیم که آمریکا تا ابد دشمن ما است و هرکس بگوید آمریکا دوست ما است یا نادان و یا مغرض است.

برگزاری مراسم عزاداری بمناسبت شهادت امام صادق (ع) در گلوگاه

مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق علیه السلام  در مسجد خاتم الاوصیاء گلوگاه برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه  ، مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) شب سه شنبه 20 مرداد ماه 94 در مسجد خاتم الاوصیاء گلوگاه برگزار شد .

در این مراسم با شکوه محمد قدسی مداح و ذاکر اهل بیت (ع) به ذکر مصائب ، فضایل و مرثیه سرایی رییس مذهب تشیع امام صادق (ع) پرداخت .

در ادامه این مراسم حجت الاسلام رضوانی با ایراد سخنرانی در مورد امام صادق (ع) ، الگوی زندگی امروز  و ذکر مناقب و فضایل ایشان را بیان کرد و در پایان پذیرایی مختصری از عزاداران انجام شد.

بازدید رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه از جایگاه اقامه نماز جماعت طرح ساحل سالم دریا

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه از طرح ساحل سالم دریای آرام این شهرستان بازدید بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه ،  حجت الاسلام حسینعلی فعالی رییس این اداره روز سه شنبه 13 مرداد ماه 94 از غرفه های مختلف طرح ساحل سالم دریای آرام گلوگاه بازدید کرد.

حجت الاسلام فعالی در این بازدید از جایگاه اقامه نماز جماعت ، غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی ، ایستگاه عفاف و حجاب و بنرهای تبلیغاتی نصب شده دیدن کرد.

برگزاری همایش بزرگ هم اندیشان نماز جمعه شهرستان گلوگاه

همایش بزرگ هم اندیشان نماز جمعه شهرستان گلوگاه با حضور رییس اداره تبلیغات اسلامی در سالن فجر اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه ،  در این مراسم که در روز یک شنبه 4 مرداد ماه 94 برگزار شد حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی امام جمعه گلوگاه با گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه جمهوری اسلامی ایران ، در خصوص اهمیت برپایی نماز جمعه نکاتی را یادآور شد.

وی در این باره اظهار داشت: شرط اصلی نماز جمعه ایمان است همانطور که خداوند در آیه 9 سوره جمعه می فرماید«ای کسانی که ایمان آورده اید ...» بنابر این خطاب این آیه به مؤمنان است و در ادامه هم می فرماید«وقتی صدای اذان روز جمعه را شنیدید خرید و فروش را رها کنید و به سوی ذکر خدا بشتابید» و این نشان از اهمیت نماز جمعه دارد.

حجت الاسلام میراحمدی در ادامه افزود: اولین حرکت سیاسی و اجتماعی پیامبر اکرم (ص) برپایی نماز جمعه بود و سیره امیرالمؤمنین علی (ع) نیز نشان دهنده اهمیت این فریضه الهی است چرا که آنحضرت در نماز جمعه خلفای زمان خویش شرکت می کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: متأسفانه برخی افراد به بهانه اینکه نماز جمعه سیاسی و جناحی است در آن شرکت نمی کنند در حالیکه اصلا اینگونه نیست و این امر مهم ربطی به هیچ حزب و گروهی ندارد.

امام جمعه گلوگاه تصریح کرد: اگر از نماز جمعه غفلت کنیم ، به نظام جمهوری اسلامی خیانت کردیم و قطعا ضرر خواهیم کرد و در پایان از مسئولین هم می خواهم که به مصلای در حال ساخت گلوگاه نیز توجه بیشتری داشته باشند چرا که محل کنونی اقامه نماز جمعه گنجایش نمازگزاران را ندارد.

در ادامه این مراسم مهندس طوسی فرماندار و رحمت الله عشقی دادستان شهرستان گلوگاه ضمن گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه جمهوری اسلامی ایران به امامت آیت الله طالقانی ، مطالبی را بیان کردند.